A jó reklám bevételt generál... 

Reklámozás és marketing nélkül a mai világban egy vállalkozás létezése elképzelhetetlen, itt azonban nem feltétlenül a hatalmas összegeket felemésztő tévé-reklámokra kell gondolni.
 

Egy igényes szórólap, ötletes honlapos megjelenés, egy jó újság vagy rádió reklám is óriási bevétel-növekedést hozhat a cégnek.

A jó marketing nem a változatosságról szól. Nem kell megnehezíteni cégünk, márkánk megjegyezhetőségét változtatásokkal! Újra és újra ismételjük el az eredeti üzenetet, hogy végre megértsék azt potenciális partnereink.

A plakát esztétikumával, képeivel, már önmagában is egy művészeti alkotás lehet.
Az ember képeket könnyebben ismer fel, mint szövegeket.

Igen hatékony, de, drága kiadványforma a katalógus.

Ne feledjük!
A reklámkészítés egy (igen bonyolult) szakma, e szakma ismeretének hiányában soha ne vállalkozzunk rá. Iszonyatos reklám dömping vesz mindenkit körül, ebből kitűnni csak nagyon tudatos munkával lehet!

S végül, hogy objektív képet kapjunk reklámunkról, kiderüljön helyesen költöttük-e el pénzünket: folyamatosan mérjük a reklámhatékonyságot.



Híres emberek a reklámról: 
"Aki azért nem költ hirdetésre, hogy pénzt takarítson meg, az az óráját is megállíthatja, hogy időt takarítson meg."
(Henry Ford)

"Hogy hatásosak -e az újsághirdetések?
Én ismerek olyan vállalkozást, amelynek a hirdetése annyi ügyfelet vonzott, hogy ahányszor megjelent az újságban, a rendőrségnek kellet kijönni, hogy a parkolóban irányítsák a forgalmat."
(David Fowler)
 

Copyright: Optimumreklám - minden jog fenntartva